Home

Avskiltningsbegjær

Eu kontroll, og avskiltningsbegjær - Juridisk - Bilforumet

1. Saken er: Jeg har en bmw, skulle vært eu godkjent denne mnd, men siden jeg akkurat har kjøpt den, har jeg ikke fått gjort det (skal bestille time til uka) Meeen, den blir jo begjært avskiltet den 1/7 Kan jeg kjøre rundt i den etter eu kontrollen, uten å være redd for å miste skiltet? selv om den.
  2. Deretter fikk vi vite at det var avskiltningsbegjær på bilen. Politiet var snille og kjørte etter oss hjem så vi fikk parkert i gården og heldigvis for oss fikk de ikke av skiltene (Dama skrudde helt feil, og runda alt av skruer) Fikk da bare beskjed om at vi måtte la bilen stå til alt var i orden
  3. Mener de må gi beskjed først, vise eier at de har lov til å klippe skiltene. Eller så skal eier ha fått brem om avskiltningsbegjær. Vet om en bil i kommunen jeg bor, denner er avskiltningsbegjærlig, men purken har kun kjørt til innkjørselen og sett, for så å kjøre igjen
  4. Ved en kontroll vil kontrollmyndighetene, slik som politi, vegvesenet eller tollvesenet avskilte bilen der og da. Det er siden februar 2019 ikke lenger mulig å søke om utsettelse av kontrollen
  5. Bilen skulle på Eu-godkjenning i Mars, hadde ikke tid.. Så jeg tok den i slutten av April. Den ble ikke godkjent, så nå kjører jeg rundt i en ikke godkjent bil. Bærebrua og drivknuta var de to toer feila jeg fikk, å har fiksa bærebrua å får drivknute i posten uka her som jeg skal skru på. MEN, hv..
  6. SPØRSMÅL. Hei det jeg lurer på er ang forsikring. Har jeg lov å forsikre bilen til en kamerat? Du skjønner, omregistreringen er betalt å satt over i en kamerat sitt navn, jeg forsikret bilen i mitt navn 18. september men ble stoppet i går av politiet å fikk beskjed om at det var avskiltningsbegjær på bilen grunnet at ikke omregistreringen var betalt. noe jeg har i nettbanken at den er

Årsavgifter, Omregistrering og Avskiltningsbegjær

og hvorfor får jeg avskiltningsbegjær i posten?! Du sier jo du ikke vet om du skal på visning jo. Hvis du egentlig skal på visning, men ikke stiller innen fristen får du utsettelse 14 dager eller noe. Kommer du ikke nå heller, blir kjøretøyer begjært avskilta. Hvis de ikke gjorde annet enn å skrive i politiloggen har det ingenting å si Jeg skulle vist bilen min i august, men var ikke på første kontroll før i oktober .:-/ Fikk da et brev fra statens vegvesen om at det var avskiltningsbegjær på bila mi, men de kommer jo ikke å henter skiltene... De vil jo ikke avskilte den uten at en feks blir stoppa i kontroll Men det er uansett ikke det lureste å kjøre rundt med avskiltningsbegjær... Er ikke sikkert forsikringsselskapet er så greie hvis du smeller i ræva på en ny 500SL med en bil som er begjær på.... Edited June 5, 2008 by Ace_cossi Den ene er nå avskiltet.. en har avskiltningsbegjær. DEL VIDERE. Vil også nevne at Telemark bil fraskriver seg ethvert ansvar. Sten Kjetil Mathisen is at Telemark Bil. March 15, 2016 · Skien, Norway · Er hos doktoren med bilen. Telemark Bil. Motor Vehicle Company · Skien, Norway. 7 people checked in here. About

har politiet lov til å ta skiltene på biler som står på

Det ble benyttet skiltskanner som skannet 1469 kjøretøy for å finne uoppgjorte forhold og avskiltningsbegjær. - Ingen ble avdekket av skanneren, noe vi må si oss fornøyd med. Kjøretøy som har avskiltningsbegjær bidrar dårlig til trafikksikkerheten, sier fagleder Arne Skybak Fått avskiltningsbegjær på Merca, blir jeg stoppa så tar de skilt.. Innbrudd, i Audi'n hvor de da tok å knuste ruta, skrudde av dekk og tok med bilstereo.. Er det virkelig mulig?? Nok en sak for forsikring. Avmagnetifisering av Visa kort, og selvfølgelig i det mest upassende øyeblikket som overhodet er mulig. I går dødde min Iphone Kjøretøyet må fremvises for kontroll om den har hatt avskiltningsbegjær eller har fysiskt blitt avskiltet eller om pappirene er borte og det må opprettes nye pappirer. Bortsett fra dette så tror jeg det bare er å ordne forsikring osv. At skilt kan hentes / bestilles avskiltningsbegjær. Ellers, se Jan Eriks svar.--Alexander Johannessen 1988 Volvo 760 Turbo 1997 Toyota Carina E 1,8 SLi (konebil) John Hilt 2006-04-30 07:39:48 UTC. Permalink. On Sat, 29 Apr 2006 22:41:00 +0200 Morten W. Øgle wrote in news:no.teknologi.bil. Post by Morten W. Øgl

Norwegian Volvo Car Club Norway discussion boar Avskiltningsbegjær. Noe rustbobler i karosseri, ramme er veldig bra! Fin innvendig. Xenon i alt foran. Kan selges billigere ved KJAPP handel!Bilen må kun vekk pga for mange biler. Bilder fra gammel Finn-annonse. Mye påkostet og vedlikeholdt bil. Flere bilder kan fåes på pm Og plutselig har vi en ploitibil bak oss, som kjørte etter oss.. Så vi svingte inn på en bensinstasjon for å late som om vi skulle fylle bensin... men de kom etter oss og hoppet ut av bilen. etter litt fremvisning av førerkort og vognkort, fikk vi vite at bilen til Chris hadde avskiltningsbegjær....

Du vil få bøter og kanskje avskiltningsbegjær. Forsikringsselskapet ditt vil slå hånda av deg og da sitter du der kanskje personlig ansvarlig for et personskadekrav på millioner! Hvis dere er interessert i dette, burde det bli opprettet en sticky eller egen kategori for TUV- dokumenter Men det finnes kanskje ikke noe bedre måte å få pågangsmot enn når kona skal bruke bilen og avskiltningsbegjær står for tur om du møter riktig kontroll Lykke til på PKK imorgen, og skal du til bavaria på Stoa så får du se om du ikke ser en litt kjent F11 der borte et ste Er en grunn for at jeg ikke har levert inn skiltene selv om jeg avskiltningsbegjær på bilen. Gidder ikke betale de en gang til ;) Swissman. 15/12/11, 15:46. Nettopp, det var det jeg tenkte på - om dette var et godt eksempel på hvordan slike nygamle skilt blir seende ut

Utsettelse av EU-kontroll NA

1. Ble ikke EU-godkjent, hvor lenge kan jeg kjøre uten å bli
  2. Har jeg lov til å forsikre bilen til en kamerat
  3. Purring på glemt EU-kontroll - Dinsid
  4. kjøp av IKKE EU-godkjent bil - freak

Et merkelig tilfelle av inndragelse av førerkort

1. Ble stoppa av politiet, og slapp unna med visning på
  2. EU-kontroll, en dag for sent - Anonymforum - Skravle
  3. kjøre bil uten eu-godkjenning? - Generell bilprat - Ford
  4. Telemark Bil - Skien, Norway - Motor Vehicle Company
  5. Østlendingen - Over halvparten av kjøretøyene som ble

Max uflax komplikasjone